تور سوچی | تور روسیه

قیمت تور سوچی – قیمت تور سوچی تابستان 95 – تور سوچی روسیه تابستان 94 – هتل های سوچی روسیه – آب و هوای سوچی – تور سوچی نوروز 96

تور سوچی | تور روسیه

قیمت تور سوچی – قیمت تور سوچی تابستان 95 – تور سوچی روسیه تابستان 94 – هتل های سوچی روسیه – آب و هوای سوچی – تور سوچی نوروز 96

قیمت تور سوچی – قیمت تور سوچی تابستان 95 – تور سوچی روسیه تابستان 94 – هتل های سوچی روسیه – آب و هوای سوچی – تور سوچی نوروز 96

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هتل

هتل های لوکس روسیه

هتل ریتز کارلتون مسکو

هتل ریتز کارلتون ، یکی از سه هتل برتر شهر مسکو می باشد که در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین واقع شده است. این هتل ۵ ستاره همچنین در داخل مرکز تجاری مسکو قرار دارد و با مرکز خرید بزرگ گوم GUM و بالشوی تئاتر، پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. برای مسافرانی که به تئاتر، فرهنگ و معماری علاقه مند هستند، تورسکوی (Tverskoy) یک انتخاب عالی می باشد. دسترسی آسان به مترو از دیگر ویژگی های این هتل است.

هتل در ۱۲ طبقه ودارای ۳۳۴ اتاق است. اتاق های وسیع این هتل در عین کلاسیک بودن مدرن هم می باشند و مهمانان امکان کنترل الکترونیکی پرده ها و نور اتاق را نیز دارند.سراسر هتل سیگار کشیدن ممنوع است و اتاق های سیگار جهت راحتی مسافران تعبیه شده است. اینترنت رایگان در تمامی فضا ها در دسترس می باشد.

هتل ریتز کارلتون دارای تراس پشت بام با چشم انداز وسیعی به میدان سرخ و کاخ کرملین می باشد که لانج O2 واقع در هتل انواع غذای ژاپنی و بین المللی را سرو می کند. کافه رستوران Russe نیز غذا های اصیل روسی را با دستور پخت اصلی طبخ می کند. کافی شاپ و رستوران نویکوف (Novikov) نیز انواع غذا های اروپایی و آسیایی را سرو می کند.

امکانات مرکز وسیع اسپای این هتل نیز شامل وان آب گرم، استخر سر پوشیده و ۱۴ اتاق درمان می باشد. روشنایی (نورپردازی) کریستال، شمع ها و امکانات بسیار زیبا، محیط بسیار خوبی را بوجود آورده اند و طیف گسترده ای از درمان های اسپا، همانند سونا در دسترس هستند. مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی نیز از امکانات این هتل به شمار می روند. پارکینگ خصوصی در محوطه موجود می باشد .
ازخدمات هتل می توان نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، خدمات نگهداری و مراقبت از نوزاد و کودکان، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات و میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه جهت خرید هدیه و سوغات و امکانات اتاق VIP را نام برد.

این هتل ۵ ستاره دارای امکانات عمومی نظیر روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (در داخل محوطه)، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی می باشد ،همچنین استعمال دخانیات در تمامی فضا ها (چه عمومی و چه خصوصی) ممنوع می باشد، بدین منظور فضا هایی جهت استعمال دخانیات تدارک دیده شده است.کارکنان هتل ریتز کارلتون به زبان های انگلیسی و روسی صحبت می کنند.

هتل پارک این پریبالتییسکایا سنت پترزبورگ

هتل پارک این پریبالتییسکایا از موقعیت بسیار عالی با چشم انداز خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ برخوردار است . از هتل پارک این پریبالتیسکایا تا مجموعه نمایشگاهی لن اکسپو (LenExpo)، با اتومبیل ۳ دقیقه فاصله می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه پولکوو (Pulkovo) تنها، ۲۵٫۷ کیلومتر می باشد.

این هتل ۴ ستاره دارای ۱۲۰۰ اتاق ، سوئیت Junior ، اتاق استاندارد با یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت کوچک یک نفره و… می باشد. اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون با شبکه های ماهواره ای می باشد.برای رفاه بیشتر، این هتل ۴ ستاره دارای امکاناتی نظیر مرکز تجاری با فکس، فتوکپی و خدمات پرینت نیزمی باشد. اینترنت بی سیم رایگان در تمام فضا های هتل در دسترس می باشد.هر صبح، بوفه­ ی صبحانه در هتل سرو می شود. برای شام، غذای سنتی روسی، گوشت های سرخ شده و سالاد های سالم در کافی شاپ و کبابی RBG سرو می شود. کافه لانج ۲۴ ساعته ­ی هتل نیز دارای میان وعده های سبک و نوشیدنی، موسیقی زنده و نمایش رویداد های ورزشی بر روی صفحه ای بزرگ را آماده نموده است.

خیابان واسیلئوستروفسکی (Vasileostrovskiy) برای مسافرانی که به بنا های تاریخی، یادبود ها و معماری علاقه مند هستند، پیشنهاد بسیار مناسبی است. پارکینگ خصوصی در محوطه هتل پارک این پریبالتییسکایا موجود می باشد.
هتل پارک این پریبالتییسکایا خدماتی مانند : دستگاه سکه ای (نوشیدنی ها)، دستگاه سکه ای (میان وعده ها)، خدمات ترانسفر (رایگان)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها، فروشگاه جهت خرید هدیه و سوغات ارائه می دهد.

ازامکانات عمومی هتل می توان به : گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی) اشاره کرد.

زبان های رایج کارکنان و خدمه هتل ، ترکی، روسی، لهستانی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، یونانی وآلمانی می باشد. برای استراحت مهمانان، مرکز ورزشی و حمام آب گرم تدارک دیده شده است.

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

عظمت و شکوه روسی را می‌توان در بنای هتل کرینتیا نوسکای پالاس مشاهده کرد. بنایی لوکس نشأت گرفته از معماری منحصر به فرد و میراث ارزشمند روسیه، تجربه ای فراموش نشدنی در مکانی خاص ، در خیابان معروف Nevsky Prospect قرار دارد که دسترسی آسان و مستقیم به مراکز تجاری، هنری و فرهنگی دارد. ساختمان خیره کننده هتل سرشار از هنر و زیبایی و خدمه خوشرو و مهمان نواز لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

ساختمان هتل متعلق به قرن ۱۹میلادی است که اخیرا بازسازی شده و مکان بسیار لوکس و مدرنی‌ را جهت رفاه حال مهمانان خود فراهم کرده است. هتل فاصلهٔ چندانی تا فرودگاه ندارد و همچنین دسترسی آسانی‌ به اماکن دیدنی شهردارد.هتل کرینتیا نوسکای دارای ۲۰۳ اتاق Superior می باشد که سایز آن ها بین ۲۲ تا ۲۷ متر مربع است و اولین نوع اتاق های هتل محسوب می شود. این اتاق مجهز به امکاناتی چون سیستم تهویه هوا مرکزی، میز، اینترنت Wi-Fi، صندوق امانات، سشوار، تلفن مستقیم، تلویزیون LCD با ۲۳ کانال بین المللی و ۹ کانال داخلی و مینی بار است.

با اقامت در هتل ۵ ستاره کرینتیا نوسکای از رستوران های متنوع با غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید. این مجموعه شامل ۵رستوران و بارهای زیبا می‌باشد از جمله Cafe VIENNA که در طبقه اول هتل ( لابی ) قرار دارد که یکی از معروف ترین کافه های سن پترزبورگ است.همچنین یک سالن ورزشی مجهز با امکانات کامل، سونا و سولاریوم نیز از دیگر امکانات هتل کرینتیا نوسکای است که باعث می شود تا شما بتوانید آرامش و نشاطی دوباره را به خود هدیه نمایید. از دیگر خدمات هتل می‌توان به : روم سرویس، خدماتی خشکشویی و لباسشویی، واحد ارزی، پارکینگ، اجاره ماشین و واحدی جهت رفاه حال معلولین اشاره کرد.این هتل ۵ ستاره تنها ۲ دقیقه با ایستگاه مترو فاصله دارد.

هتل متروپل مسکو

هتل ۵ ستاره متروپل در مقابل تئاتر بولشویک در قلب شهر مسکو قرار گرفته است .از هتل تا کاخ کرملین، پیاده ۵ دقیقه فاصله می باشد. هتل متروپل تا کاخ کرملین، میدان سرخ و ایستگاه مترو تئاترال نایا (Teatral’naya)، پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. خیابان ورسکوی (Tverskoy) برای مسافرانی که به تئاتر، فرهنگ، و معماری علاقه دارند، انتخاب مناسبی است.

هتل دارای ۳۳۸ اتاق ، سوئیت Junior، سوئیت Executive و سوئیت Grand می باشد.اتاق های هتل تاریخی متروپل، با سبک معماری معاصر بوده و دارای پنجره هایی بزرگ و لوستر ها و تزئیناتی قدیمی و آنتیک می باشد. همه­ ی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام و کفش های راحتی می باشد. اینترنت WiFi رایگان در تمامی فضا های هتل در دسترس می باشد.

غذاهای سنتی روسیه در رستوران لوکس بویارسکی سرو می گردد . میهمانان هتل متروپل میتوانند غذاهای مدرن اروپایی و روسیه را در رستوران اوروپیسکی تجربه نمایند و یا تجربه رستورانی مجلل را در زیر سقف بزرگ شیشه ای رنگ آمیزی شده و نقاشی شده رستوران متروپل تجربه کنند و لذت ببرند .در کافی شاپ شیک شالیاپین (Shalyapin) نیز انواع نوشیدنی ها و دسرها مهیا می باشد.

هتل متروپل مسکو روسیه برای آرامش و استراحت شما خدمات ماساژ و سونا و سالن برای زیبایی را به شما ارایه مینماید . هتل دارای استخر و باشگاه ورزشی و همچنین، پارکینگ رایگان برای مسافران می باشد. کارکنان و خدمه هتل به زبان روسی و انگلیسی صحبت می کنند.
خدمات هتل متروپل:

روم سرویس، خدمات اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس وفتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه هدیه و سوغات، امکانات اتاق VIP.

امکانات عمومی هتل متروپل:

روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی).

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی