تور سوچی | تور روسیه

قیمت تور سوچی – قیمت تور سوچی تابستان 95 – تور سوچی روسیه تابستان 94 – هتل های سوچی روسیه – آب و هوای سوچی – تور سوچی نوروز 96

تور سوچی | تور روسیه

قیمت تور سوچی – قیمت تور سوچی تابستان 95 – تور سوچی روسیه تابستان 94 – هتل های سوچی روسیه – آب و هوای سوچی – تور سوچی نوروز 96

قیمت تور سوچی – قیمت تور سوچی تابستان 95 – تور سوچی روسیه تابستان 94 – هتل های سوچی روسیه – آب و هوای سوچی – تور سوچی نوروز 96

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شهر بازی

جاذبه های دیدنی سوچی

آکواریوم (Discovery World Aquarium Sochi

اکواریوم دیسکاوری ورلد، بزرگترین آکواریوم اروپا، یکی از جاذبه های محبوب توریستی و مکانی جذاب برای تمام اعضای خانواده است.

بیش از ۱۰۰گونه از آبزیان آب شیرین در اندازه های مختلف، از میکروسکوپی تا غول آسا و ۳۰ آکواریوم با مجموع ۵ میلیون لیتر آب این آکواریوم را به مجموعه بی همتایی در مقایسه با سایر آکواریوم ها تبدیل کرده است.

بازدیدکنندگان می توانند از ورای تونل عابر پیاده احاطه شده از سه طرف توسط آب( با ضخامت دیواره ۱۷ سانتی متری) جهان دیگری از گیاهان شگرف، کشتی های غرق شده، صخره ها و ساکنان دریایی از جمله کوسه ها، دلفین ها، پنگوئن ها، مجموعه خرچنگ ها، اختاپوس و ماهیان گرمسیری را مشاهده کنند.

اولین بخش این مجموعه به ماهیان آب شیرین اختصاص دارد که از ویژگی های آن می توان به فضای طراحی شده به سبک جنگل های استوایی و آبشار دل انگیز آن اشاره کرد.

سالن بعدی، مربوط به ساکنان اقیانوس ها و دریاها است. این سالن شامل ۱۳ اکواریوم کوچک تر و تونلی پیچ در پیچ به طول ۴۴ متر می باشد که بزرگترین مخزن اکواریوم با حجم ۳ میلیون لیتر آب، در آن قرار دارد.

 

پارک تاریخی(Riviera

 

پارک ریوییرا یکی از جاذبه های مهم گردشگری سوچی، واقع در مرکز این شهر و در نزدیکی بندر و تفرجگاه ساحلی، جهت گذراندن اوقات فراغت تزارهای روسی احداث گردید. این پارک یکی از زیباترین و قدیمی ترین پارک های سوچی است که در سال ۱۸۹۸ تاسیس شد و دارای۲۴۰ نوع گونه گیاهی می باشد.

اگرچه این پارک در تمامی فصول سال زیباست اما توریست ها و افراد محلی در فصل تابستان، به این پارک خوش آب و هوا آمده تا از سکوت و طبیعت بکر آن استفاده کنند. این پارک محل دلپذیری جهت قدم زدن شبانه است.

یکی از جذابیت های پارک، بیشه دوستی( Glade Of Friendship) است که درخت ماگنولیای کاشته شده توسط فضانوردان روسی در این بیشه واقع است. هم چنین ۷۰نوع درخت ماگنولیا که یادبود افراد بشردوست و سرشناس در مجاورت آن ها قرار گرفته است، در این پارک یافت می شود.

باغ گیاه شناسی با داشتن هزاران گونه درخت و درختچه شگفت انگیز و نادر از سراسر جهان در مجاورت پارک قرار دارد. مسیر سرسبزی به نام گذرگاه نویسندگان شامل تندیس های نیم تنه ادیبان روس از دیگر جاذبه های پارک ریوییرا می باشد. این مسیر در انتها به آب نمای گل سنگ
می رسد.

پارک به علت مجسمه های متعددی که در سطح آن پراکنده اند، به باغ وحش مجسمه ها شهرت دارد.

ریوییرا دارای مجموعه تفریحی و شهربازی می باشد که چرخ و فلک تعبیه شده در آن این امکان را به مسافران می دهد که از فراز آن مناظر زیبای کوهستان و شهر ساحلی، ساختمان سفید و دریای سیاه را از فراز آن قابل مشاهده نماییند. هم چنین آکواریومی در این پارک ایجاد شده که ماهی هایی از اقصی نقاط جهان را می توان در آن مشاهده نمود.

 

شهربازی سوچی(Sochi Park

گردشگران با ورود به این پارک وارد دنیای جادویی و افسانه ای روسیه می شوند.

شهربازی دارای ۱۲ سواری ماجراجویانه برای تمام اعضای خانواده می باشد.

از جمله این دستگاه ها می توان به جهش کوانتوم(Quantum Leap) سریعترین سواری پارک با ۵۸متر ارتفاع و ۱۰۵ کیلومتر در ساعت سرعت، اژدها(Dragon) با طول مسیر ۱۰۵۶ کیلومتر و ارتفاع ۳۸ متر، Firebird با ۶۳ متر ارتفاع، بلندترین سواری سقوط آزاد روسیه اشاره کرد.

چرخ و فلک کودکان با تصاویر داستانهای پریان طراحی شده توسط Ivan Bilibin، هنرمند روسی، از جاذبه های مهم پارک می باشد.

همچنین Gem(جواهر) چرخ و فلک سنتی پارک با ارتفاع ۱۳ متر در شب با نورپردازی درخشان همچون گردنبندی از سنگ های قیمتی می درخشد.

سالن بازی های آنلاین(Arcade Games) شامل دستگاه های مدرن، محیطی مفرح برای تمام سنین ایجاد کرده است.

 

پارک آسمانی ای جی هکت(Skypark AJ Hakett

 

AJ Hakettابداع کننده بانجی جامپینگ(Bungy Jumping)، با تبدیل آن به یک پدیده ورزشی، توجه و تحسین همگان را برانگیخت. وی با گرد هم آوردن شرکت های بین المللی(استرالیا، فرانسه، آلمان، ماکائو، سنگاپور و روسیه) گروهی به نام ای جی هکت تاسیس و نوآوری منحصر بفردی در صنعت گردشگری و ماجراجویی ارائه داد.

بلندترین پل معلق پیاده روی جهان، به طول ۴۳۹ متر، به نام پل آسمان(Sky Bridge) ، در این پارک واقع شده است. پارک آسمان در ارتفاع ۲۰۷ متری سطح زمین و در بخش زیبای تنگه رودخانه Ahshtyrskaya قرار گرفته است.

راه رفتن بر روی این پل معلق باعث برانگیختن احساس شور و هیجان مسافران گردیده است. پس از عبور از پل می توان از منظره زیبا و شگفت انگیز پارک لذت برد. در یک سو کوه های قفقاز و در سوی دیگر ساحل دریای سیاه قابل رؤیت است.

این پروژه بلندپروازانه، بطور مشترک توسط معماران روسی و نیوزیلندی توسعه داده شده است. طراحی و بررسی پروژه ۳ سال و ساخت آن ۲سال به طول انجامید. ۷۴۰ تن فولاد و ۲۰۰۰مترمکعب بتن در ساخت این پل استفاده شده است و همه استاندارهای ایمنی در طراحی آن در نظر گرفته شده است به طوری که می تواند در برابر شرایط خاص و بد آب و هوایی مقاومت کند.
پل دارای چشم اندازهای بسیاری است. در مرکز آن مسافران می توانند پرش ۲۰۷ متری بانجی جامپینگ، مرتفع ترین پرش، را انجام دهند. در ارتفاع ۶۹متری و از ساختمان Pod نیز پرش هایی بر فراز تنگه انجام میگیرد.پارک دارای خدماتی از قبیل: رستوران ، آمفی تئاتر، خدمات کوه نوردی و همچنین آموزش پرش با طناب است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی